Par Case

popkorns.pngCase Ideja

Case zīmols ir radies kā ideja par labāku, pareizāku un skaistāku dizainu. Un ar dizainu, mēs Case komanda, domājam ne tikai uzņēmuma mājas lapu vai direktora vizītkarti. Dizains ir visā, ko mēs redzam, dzirdam, sataustām un pat saožam, tādēļ mēs vēlamies, lai mūsu radītās lietas būtu gan vienkārši patīkamas, gan saulaini mīļas, gan arī karsti kaislīgas, bet noteikti ne garlaicīgas.
Tomēr bieži vien dizains ir tikai forma, kurai sevis uzturēšanai ir nepieciešams pārdomāts un kvalitatīvs saturs. Arī tam mēs pievēršam uzmanību, jo pat skaistākais ābols sāk pūt no iekšpuses.

Case cēloņi

Cēloņi un iemelsi, kāpēc ir radies Case, meklējami cilvēkos, kuriem nav vienaldzīgs pasaules skatījums un kuri tic, ka nedaudz vairāk skaistuma nekad nenāks par sliktu. Case ir radies no cilvēkiem, kas savu darbu dara labi, jo tas tiem sniedz gandarījumu, iedvesmu un prieku. Ja darbs mums nav kā hobijs, tad mēs to labāk nedarām.

Case dzinulis

Case īpašumā ir pieredze, zināšanas un nepieciešamie resursi, lai varam norādīt paši sev un citiem, kādam ir jābūt gala rezultātam, kad mērķis tiks sasniegts. Mūsu darbs nav pārliecināt par savu taisnību un uzskatiem, bet gan radīt vienotu ideju, formu un saturu. Mūsu dzinulis ir ticība tam, ka to mēs darām - darām vislabāk.

Case nedara

Neceriet no Case sagaidīt akadēmisku paskaidrojumu divos sējumos, kāpēc jūsu mājas lapas oranžajai krāsai ir jābūt tieši tādā tonī, un kāpēc jūsu gada grāmatas fonta izmērs ir par 1.5 punktiem lielāks nekā pirms gada. Mēs strādājam un veltam visu savu enerģiju, lai sasniegtu nospraustos mērķus - tas ir viss, kas jums jāzina par jūsu logo izvēlēto simbolu.